Formular de retur
Dreptul de retragere este aplicabil doar clienților persoane fizice, conform legislației în vigoare OUG 34/2014 (actualizată).
Magazinul stage.wss.marketing-web.eu vă oferă posibilitatea returnării produselor achiziționate în termen de 30 de zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului, în următoarele condiții:
– în primele 14 zile de la recepționarea produselor se poate solicita rambursarea contravalorii acestora;
– în 30 de zile de la recepționarea produselor se poate solicita inlocuirea acestora.
Procedura pentru returnarea produselor:
În vederea returnării produselor, avem rugămintea să completati formularul de retur de mai jos sau trimiteți o solicitare în scris pe următoarea adresă de e-mail contact@wss-romania.ro, care să conțină următoarele detalii:
Nume, Prenume, Telefon, Email, Număr Factură, Produs(e), Motivul Returnării, Soluția Aleasă (înlocuire produs/banii înapoi) Banca și Contul IBAN (în cazul solicitării contravalorii) sau să ne contactați prin orice altă metodă și să ne furnizați datele solicitate mai sus.
Condiții pentru returnarea produselor:
Marfa se returnează în forma sa originală, cu accesoriile aferente, fără a prezenta urme vizibile de folosire sau de uzură, însoțită de o copie xerox a facturii, pe adresa noastră. Returul se face prin colet cu aceeași firmă de curierat rapid cu care a fost livrat. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client.
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face prin transfer bancar în cel mult 14 de zile calendaristice de la recepționarea produsului returnat.
Excepții de la returnarea produselor fac:
- Produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc.
IMPORTANT!
SC WIZARD SMART SYSTEMS SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, desigilate, deteriorate, fără ambalaj etc. Pentru readucerea lor la starea inițială, aceste taxe pot avea o valoare între 10 și 50% din valoarea inițiala a produsului, în functie de gradul de afectare al formei inițiale a coletului și/sau produsului. Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situatia unor abuzuri (returnări repetate).
Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus, costul transportului către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.
În cazurile in care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea produsului.